Tájékoztató a hulladékszállítási közszolgáltatási díjhátralékok beszedéséről és kezeléséről

Letölthető tájékoztató

Az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. a hulladékszállítási közszolgáltatási díjhátralékok beszedése és kezelése érdekében közbeszerzési eljárást folytatott le, amelynek eredményeként 2018. április 9. napjától a Közszolgáltatási Díjbeszedő Konzorciumot [Konzorcium vezetője: Díjbeszedő Holding Zrt. (1117 Budapest, Budafoki út 107-109), konzorcium tagja: PEPP AND CARS Kft. (4233 Balkány, Kállói út 2. A. ép)] bízta meg, a díjhátralékok beszedésével összefüggő egyes feladatok ellátásával.

A megállapodás értelmében, az NHKV Zrt. által biztosított adatbázis alapján az ingatlanhasználót személyesen felkereső díjbeszedő fog kísérletet tenni az esetleges díjhátralékok beszedése érdekében.

A konzorciumi partnerek személyes beszedést végző munkatársai minden esetben fényképes igazolvánnyal igazolják kilétüket, a személyes felkeresés során a kiegyenlítetlen számlával mindenben megegyező „Beszedési értesítő” alapján jogosultak készpénzben, kizárólag a tartozás teljes összegének átvételére.

A konzorcium alvállalkozója Ráckeresztúron:

Megye: Fejér

Alvállalkozó: Agenda Kontroll Kft.

Székhely: 2220 Vecsés, Bertalan u. 32.

Cégjegyzékszám: 13 09 115264

Kapcsolattartó: Dr. Barbalicsné Kósa Erzsébet- adminisztrációs igazgató

Telefonszám: +36-30-737-3011

E-mail cím: kosa.erzsebet@agendakontroll.hu

 

Amennyiben további kérdésük lenne a tájékoztatással kapcsolatban, kérjük, forduljanak bizalommal a következő elérhetőségünkhez: kintlevosegkezeles@nhkv.hu

Abban az esetben, ha az Ügyfél szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, a következő elérhetőséget tudják megadni: ugyfelszolgalat@nhkv.hu

 

Kérjük szíves együttműködésüket és segítségüket.

 

Tisztelettel:

NHKV Zrt.
1036 Budapest, Lajos utca 103.
Tel.: +36 70 399 0521
E-mail: support@nhkv.hu