Oldal kiválasztása

Köszöntjük Ráckeresztúr hivatalos honlapján!

Közérdekű adatok

Polgármesteri Hivatal:
2465 Ráckeresztúr, Hősök tere 20.
Tel.: 06-25/517-900; 06-25/517-902
E-mail: racker.ph@rackeresztur.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő, péntek: 8.00−12.00;
Szerda: 8.00−12.00; 13.00−17.00
Kedden és csütörtökön ügyfélfogadás nincs.

Pénztár:
Hétfő: 8.00−12.00;
Szerda: 8.00−12.00, 13.00−17.00;
Péntek: 8.00−12.00

Fontos telefonszámok

Egészségház:
2465 Ráckeresztúr, Petőfi S. u. 7.
Tel.: 06-25/455-804
Tel.: +36208520350

I. háziorvosi körzet
Dr. Mihalicza Ingrid

A szakápoló, asszisztens:
Németh Éva
Általános rendelés rend szerinti rendelési idő:
Hétfő: 9-13
Kedd: 13-15
Szerda: 8-12
Csütörtök: 13-15
Péntek: 9-13
Prevenciós rendelés:
(Előjegyzés szükséges!)
Kedd és csütörtök: 15-17
Csecsemő és várandós tanácsadás:
Szerda: 12-13
Minden kedves betegünk ellátása a
saját körzetének rendelési idejében történik.
(kivétel: életveszélyes állapotok)

II. háziorvosi körzet
Dr. Kasziba Lilla

A szakápoló, asszisztens:
Szabó Klára
Rendelési idő:
Általános rendelés rend szerinti rendelési idő:
Hétfő: 9-13
Kedd: 9-12
Szerda: 13-15
Csütörtök: 9-12
Péntek: 9-13
Prevenciós rendelés:
(Előjegyzés szükséges!)
Hétfő és szerda: 15-17
Csecsemő és várandós tanácsadás:
Kedd és csütörtök: 8-9
Minden kedves betegünk ellátása a
saját körzetének rendelési idejében történik.
(kivétel: életveszélyes állapotok)

Vérvétel (bejárat az udvar felől):
Kedd, csütörtök: 6.30–8.30

Fogorvosok:
dr. Kálmán Andrea és
dr. Burkus András

Tel.: 06-20/389-0278
Rendelési idő:
Hétfő: 14:00-20:00 óra (Dr. Burkus András)
Kedd: 14:00-20:00 óra (Dr. Burkus András)
Szerda: 8:00-14:00 óra (Dr. Kálmán Andrea)
Csütörtök: 14:00-20:00 óra (Dr. Burkus András)
Péntek: 8:00-14:00 óra – Dentálhigiénia (Kiss Györgyi)

Védőnői szolgálat
1. számú védőnői körzet:
Peszter Zsuzsanna
helyettesíti:
Farkasné Vancsura Ildikó

Tel.: 06-20/852-0351,
E-mail: rackeresztur.vedono@gmail.com
Védőnői tanácsadás:
Szerdánként előre egyeztett időpontban
Rendelkezésre állási idő: mindennap 8-tól 16 óráig.

2. számú védőnői körzet:
Farkasné Vancsura Ildikó:
Tel.: 06-20/225-1820,
E-mail: vedono.rackeresztur@gmail.com
Védőnői tanácsadás:
Keddenként előre egyeztett időpontban
Rendelkezésre állási idő: mindennap 8-tól 16 óráig.

Nőgyógyászat:
dr. Zsolnai Csaba
Tel.: 06-20/225-1820
Rendel kéthetente csütörtökön: 13.00–15.00
Időpont-egyeztetés szükséges!

Orvosi ügyelet
Sürgősségi betegellátás:
Hétközben 16 órától másnap reggel 8 óráig, szombat, vasárnap, ünnepnap 0–24 óra:
Érdi Kistérségi Ügyeleti Centrum
2030 Érd, Szabadság tér 9.
Felnőtt ügyelet: 06-23/365-274; gyerek ügyelet: 06-23/365-770

Sírhelymegváltás:

Bokorné Illyés Ibolya
Hétfő: 8.00−12.00;
Szerda: 8.00−12.00, 13.00−15.00
Péntek: 8.00−12.00
Telefon: 06-20/405-8150
E-mail: temetkezes@rackeresztur.hu

Temetőgondnok:
Ofela Katalin
Telefon: 06-20/388-7851

Szent László Völgye Segítő Szolgálat:
2462 Martonvásár, Szent László út 24.
Tel.: 06-22/460-023
Ügyfélfogadás Ráckeresztúron, a Polgármesteri
Hivatalban.

Család- és Gyermekjóléti szolgálat:
Hétfő: 9.30–10.00
Szerda: 9.30–10.30
Halápi Melinda
családsegítő szakember

Telefon: 06-20/852-0334

Telefonos Készenléti Szolgálat (éjjel-nappal hívható):
Tel.: 06-20/376-2808

Állatorvos:

Tel:

Ercsi rendőr járőr:
Tel.: 06-20/3800-039

Körzeti megbízott:
Szilukács Krisztián
Tel.: 06-20/210-5166

Polgárőrség:
Tel.: 06-70/211-6424

Gyógyszertár:
Szent Kereszt Gyógyszertár
Ráckeresztúr, Hősök tere 4/5
Tel.: 06-25/455-812
Nyitva tartás:
hétfő–péntek 8.00–18.00

A Fejérvíz Zrt. helyi képviselői:
Vízszolgáltatás:
Jordán Géza
Tel.: 06-30/598-1269

Csatornaszolgáltatás:
Smigol László
Tel.: 06-30/819-5607
Gondi Géza
Tel.: 06-30/868-2293

Martonvásári Járási Hivatal
2462 Martonvásár, Budai út 1.
Titkárság: (22) 795-860

Kormányablak Martonvásár
2462 Martonvásár, Budai út 1.
(22) 460-081
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-18 óráig,
kedd: 8-16 óráig,
szerda: 8-18 óráig,
csütörtök: 8-16 óráig,
péntek: 8-11 óráig
NAV ügyintéző
(22) 795-370
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-12 óráig és 13-17-ig
kedd: -
szerda: -
csütörtök: 8-12 és 13-15 -ig
péntek: 8-12 óráig

Kormányablak Ercsi
2451 Ercsi, Fő u. 27.
(25) 515-607
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-18 óráig,
kedd: 8-16 óráig,
szerda: 8-18 óráig,
csütörtök: 8-16 óráig,
péntek: 8-11 óráig

Hatósági és Gyámügyi Osztály
2462 Martonvásár, Budai út 1.
Szociális ügyek: (22) 795-856
Hatósági ügyek: (22) 795-853
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-12 és 13-16 óráig,
kedd: 8-12 óráig,
szerda: 8-12 és 13-17 óráig,
péntek: 8-12 óráig
Gyámügyek:
Ercsiben a Fő u. 27. szám alatt
(25) 515-617
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-12 és 13-16 óráig,
szerda: 8-12 és 13-17 óráig

Foglalkoztatási Osztály
2451 Ercsi Fő u. 34.
(25) 520-750
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-12 és 13-16 óráig,
kedd: 8-12 óráig,
szerda: 8-12 és 13-17 óráig,
péntek: 8-12 óráig
Martonvásáron a Budai út 1.
szám alatt csütörtökönként: 9.30-11.30-ig

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS Ügyvezető igazgatói állás betöltésére

Letölthető pdf formátumban innen.

 

Az Ercsi Járóbeteg-szakellátó Egészségügyi Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
taggyőlésepályázatot hirdet ügyvezetı igazgatói állás betöltésérea gyógyintézetek
vezetıjének és vezetı-helyetteseinek képesítési követelményeirıl, valamint a vezetıi
megbízásbetöltése érdekébenkiírt pályázat részletes eljárási szabályairól 13/2002 (III.28.) EüM.
rendelet, valamint a köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb mőködésérıl
szóló 2009. évi CXXII. törvény,továbbá a polgári törvénykönyvrıl szóló 2013 évi V. törvény
(a továbbiakban: Ptk.), valamint a munka törvénykönyvérıl szóló 2012. évi I. törvény
(a továbbiakban: Mt.) alapján és szerint:
az Ercsi Járóbeteg-szakellátó Egészségügyi Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
(2451 Ercsi, Esze Tamás u.14.) ügyvezető igazgató munkakörének
(intézményvezetői beosztásának) munkaviszony keretében történő betöltésére.

1. Az ügyvezető igazgató a munkáltatói jogkör gyakorlása mellett ellátja a gazdasági
társaság ügyvezetését, amelybe beletartozik a társaság irányításával összefüggésben
szükséges mindazon döntések meghozatala, amelyek törvény vagy a társasági szerződés
alapján nem tartoznak a társaság legfőbb szervének vagy más társasági szervnek a
hatáskörébe.

2. Az ügyvezető igazgató feletti munkáltatói jogok: a taggyűlés hatáskörébe tartozik az
ügyvezető munkaviszonyának létesítésével, megszüntetésével, munkabérének, más
személyi juttatásainak megállapításával és módosításával, munkájának értékelésével
kapcsolatos, továbbá jogszabály vagy a társasági szerződés által meghatározott minden
döntés.

3. A munkakör megnevezése: ügyvezető igazgató (az Mt. 208. §-a alapján)

4. A beosztás megnevezése: intézményvezető

5. A jogviszony időtartama: 5 év határozott időre szól, 3 hónap próbaidő kikötésével.

6. A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja: 2018. október 1.

7. Az ügyvezető igazgató feladatai különösen: A gazdasági társasági formában mőködő
intézmény teljes munkaidőben történő vezetése, képviselete. Ennek keretében, a
jogszabályi előírások megtartásával és a gazdasági társaság létesítő okiratában, valamint az
intézmény szervezeti és működési szabályzatában (SzMSz) meghatározottak
figyelembevételével irányítja, szervezi és ellenőrzi a vezetése alatt álló intézményt.
Rendszeresen ellenőrzi, hogy az intézmény számára kitűzött feladatok a jogszabályoknak,
pénzügyi, egészségügyi és más szakmai előírásoknak megfelelően, határidőre és az
intézmény érdekeinek megfelelően, a betegségek megelőzése és a betegek, betegségek
gyógyítása érdekében teljesüljenek. Az intézmény munkavállalói feletti munkáltatói jogok
gyakorlása mellett a szakellátás biztosítása érdekében megbízza a szakorvosokat és
folyamatosan ellenőrzi a megbízási szerződésekben foglaltak betartását, távollétük esetén
gondoskodik helyettesítésükről.

8. A munkakör részét képező, illetve a vezetői megbízással járó egyéb feladatok
különösen:
– az intézmény vezetése, szakmai és gazdasági működésének tervezése, szervezése,
ellenőrzése,
– az intézmény személyi és tárgyi feltételeinek biztosítása,
– az intézmény szakmai és gazdasági területeinek irányítása,
– a belső kontrollrendszer működtetése, ennek érdekében éves ellenőrzési terv készítése,
amelynek végrehajtásáról éves beszámoló készítése a taggyűlés és a tagok részére,
– a nyújtott egészségügyi szolgáltatások folyamatos ellenőrzése,
– részvétel az egészségügyi struktúra fejlesztésében,
– az intézmény és a szervezeti egységek, szakszemélyzet, adminisztratív és technikai
személyzet tevékenységének folyamatos értékelése,
– a társintézményekkel, helyi, területi és országos szakmai szervezetekkel való
kapcsolattartás,
– félévente a tagönkormányzatok tájékoztatása az intézmény gazdálkodásáról és
szakmai – egészségügyi – tevékenységéről, szolgáltatásairól, az azokhoz rendelkezésre
álló eszközökről, továbbá az intézményi struktúrában tervezett vagy bekövetkező
szervezeti és személyi változásokról,
– az intézmény szervezeti és működési rendje naprakészségének biztosítása, az
intézményi SzMSz jóváhagyásra való előterjesztése a tagönkormányzatok felé,
– a jogszabályban előírt közzétételi kötelezettségek folyamatos teljesítése,
– a minőségirányítási rendszer működtetése,
– az ügyiratkezelés irányítása és ellenőrzése,
– a köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működésérıl szóló 2009. évi
CXXII. törvény 2.§(1) bekezdése szerinti adatok közzététele.

9. Munkabér: Az ügyvezető igazgató munkabérét a taggyűlés állapítja meg. A taggyűlés
döntéséhez a tagok előzetes javaslata (képviselő-testületi határozatok) szükségesek.

10. Pályázati feltételek:
A gyógyintézetek vezetőjének és vezető-helyetteseinek képesítési követelményeiről,
valamint a vezetői megbízás betöltése érdekében kiírt pályázat részletes eljárási
szabályairól szóló 13/2002. (III. 28.) EüM rendelet, továbbá a Mt., illetve a Kft.
társasági szerződése figyelembe vételével:
– (orvostudományi vagy egyéb) egyetemi szintű végzettség és
– mesterképzési szakon szerzett egészségügyi menedzser szakképesítés, valamint
– legalább ötéves szakirányú vezetői gyakorlat, továbbá
– büntetlen előélet,
– cselekvőképesség,
– felhasználói szintű számítógépes ismeret,
– a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség annak esedékességekor történő teljesítése (a
pályázónak a munkaviszony létesítését követő 30 napon belül, illetve az egyes
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény 3. § (3)
bekezdés e) pontjának rendelkezései szerint vagyonnyilatkozatot kell tennie).
A pályázatok munkáltatói jogkörben kerülnek elbírálásra azok közül a pályázatok
közül, melyek a pályázati eljárásnak maradéktalanul megfelelnek.

11. A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
– végzettséget igazoló okiratok hitelesített másolatai, vagy az eredeti példányok
bemutatása,
– a pályázó személyi adatait tartalmazó részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
– motivációs levél,
– az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program, mely tartalmazza
a szakmai helyzetelemzésre épülő és a fenntartói stratégiai célok megvalósulását
célzó fejlesztési elképzeléseket,
– 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
– hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatok kezeléséhez,
– nyilatkozat, hogy hozzájárul a teljes pályázati anyagának a véleményezők és a
döntéshozók részére történő sokszorosításához, továbbításához,
– a pályázati feltételként előírt szakirányú vezetői beosztásban szerzett gyakorlat
igazolása,
– idegen nyelv ismeretét igazoló okirat hitelesített másolata (nyelvismeret esetén),
vagy eredeti példány bemutatása,
– nyilatkozat a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalásáról,
– orvosi igazolás a munkakör betöltésére való alkalmasságról,
– nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatról nyílt vagy zárt ülésen tárgyaljanak a
tagönkormányzatok képviselő-testületei, illetve az Ercsi Egészségügyi Központ
Nonprofit Kft. taggyűlése.

12. A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
– gyógyintézetben, kórházban szerzett vezetői vagy szakmai tapasztalat,
– orvosi szakvizsga megléte,
– idegen nyelv ismerete és annak igazolása,
– válságmenedzselésben, illetve változásmenedzsment területén szerzett tapasztalat,
– széleskörű informatikai ismeretek,
– gazdálkodó szervezetek működésében, működtetésében szerzett vezetői tapasztalat.

13. A pályázat benyújtásának határideje:
A pályázati felhívásnak a Kft. honlapján történő közzétételét követő 60. nap.

14. A pályázati felhívás közzétételének helye:
A pályázati felhívás – a társaság taggyűlési határozatának felhatalmazása alapján
megjelenik
– a társaság és a tagönkormányzatok honlapján,
– a www.ercsirendelo.hu internetes oldalon,
– a Fejér Megyei Hírlapban és legalább egy országos napilapban,
– Fejér megyei gyógyintézetek (kórházak, szakrendelők) honlapjain.

15. A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton,a pályázatnak az Ercsi Város Önkormányzat, 2451 Ercsi Fő u. 20.
címre történő megküldésével.
A borítékon fel kell tüntetni a pályázat tárgyát: ügyvezető igazgatói pályázat, Ercsi
Járóbeteg-szakellátó Egészségügyi Központ Közhasznú Nonprofit Kft.

16. A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet elektronikus úton: a
polghivatal@ercsi.hu e-mail címen.

17. A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A gyógyintézetek vezetőjének és vezető-helyetteseinek képesítési követelményeiről,
valamint a vezetői megbízás betöltése érdekében kiírt pályázat részletes eljárási
szabályairól szóló 13/2002. (III. 28.) EüM rendelet 6. §-a alapján a vezetői beosztások
pályázati eljárás során tölthetők be.
A társaság taggyűlési határozatának felhatalmazása alapján a pályázati eljárás
lefolytatásáért felelős személy Ercsi Város Önkormányzat polgármestere.
Az érvényes pályázatot benyújtó jelölteket Ercsi Város Önkormányzat Képviselőtestülete
által megválasztott ideiglenes bizottság hallgatja meg;a bizottsági ülésre
a Kft. tagönkormányzatainak polgármesterei is – mint érintettek – meghívást
kapnak.
A benyújtott pályázatokat a tagönkormányzatok adott feladatkörben érintett bizottságai
és képviselő-testületei véleményezik, majd a Kft. taggyűlése dönt.

18. A pályázat elbírálásának határideje:
A taggyűlés a pályázati határidő lejártát követő 30 napon belül dönt a munkaviszony
(ügyvezető igazgatói megbízás) létesítéséről.

Pályázatok

Ráckeresztúr otthonteremtő-, és életpálya tervezést segítő programja

Top Plusz pályázatok Ráckeresztúron

Magyar Falu Program

Intézze ügyeit elektronikusan!

HIRDETMÉNYEK

Pannónia Szíve

Egy perc Ráckeresztúr

Helyi újság

Magyarország.hu – Kormányzati Portál

Időjárás

Archívum

Ebösszeírás 2019

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a 2019. évi ebösszeírásról szóló felhívást és az ebenként kitöltendő adatlapot egy példányban eljuttatjuk valamennyi háztartásba, bedobjuk a postaládákba. Ezen kívül átvehetők a falugazdálkodás irodájában a régi TSZ irodán (Ráckeresztúr, Kossuth u. 44.), a polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatán ügyfélfogadási időben, és letölthetők innen a honlapról.

Együttműködésüket előre is köszönjük!

Ráckeresztúri Polgármesteri Hivatal

Ebösszeíró adatlap 2019

Ebösszeírás tájékoztató 2019

Menetrendek

Autóbusz menetrend
Vasúti menetrend