KÖZLEMÉNY

a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjéről a téli időszakban

A Ráckeresztúri Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje

2022. december 19-30-ig:

Hétfő: 8-12 óra

Szerda: 8-12 óra

Csütörtök: 8-12 óra

Ebben az időszakban kizárólag a halaszthatatlan vagy másképp nem intézhető ügyek intézhetők személyesen. Települési támogatás iránti kérelem csak 2023. januárjától adható be.

2023. január 2-től az ügyfélfogadás rendje:

Hétfő: 8-12 óra

Szerda: 8-12 óra és 13-17 óra

Csütörtök: 8-12 óra

Ügyfélfogadási időn kívül a Hivatal zárva tart, ügyfeleket nem fogad. Az ügyintézők kizárólag a Hivatalban állnak az ügyfelek rendelkezésére.

Ügyfélfogadási időn kívül kapcsolattartásra telefonon, emailen, hivatali kapun keresztül van mód. Az ügyintézés hatékonysága érdekében javasoljuk az ügyintézővel történő előzetes telefonos időpont egyeztetést.

A leadandó iratok, kérelmek név és elérhetőség megjelölésével a Hivatal postaládájában bármikor elhelyezhetők.

Az intézkedést a működési költségekkel történő takarékosság indokolja.

Kérjük a lakosság szíves együttműködését és megértését.

Ráckeresztúri Polgármesteri Hivatal