KÖZLEMÉNY

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a koronavírus veszélyhelyzet miatt a Ráckeresztúri Polgármesteri Hivatal ügyeleti rendszerben működik:

Ügyfélfogadási időben csak a másképp nem intézhető ügyek intézhetők személyesen.

Az ügyfélszolgálaton csak az az ügyfél tartózkodhat (maszkban), akinek az ügyét intézik.

Ügyfélfogadási időn kívül a Hivatal zárva tart, ügyfeleket nem fogad.

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő: 08.00-12.00

Kedd: –

Szerda: 08.00-12.00 és 13.00-17.00

Csütörtök: –

Péntek: 08.00-12.00

Az ügyintézők kizárólag a Hivatalban állnak az ügyfelek rendelkezésére.

Kapcsolattartásra elsősorban telefonon, emailen, hivatali kapun keresztül van mód.

Az ügyintézés hatékonysága érdekében javasoljuk az ügyintézővel történő előzetes telefonos időpont egyeztetést.

Központi email: racker.ph@rackeresztur.hu; Telefon központ: 25-517-900

A leadandó iratokat, kérelmeket név és elérhetőség megjelölésével a Hivatal postaládájában helyezhetik el.

A fenti intézkedések a veszélyhelyzet visszavonásáig érvényesek. Megértésüket és szíves együttműködésüket köszönjük.

dr. Nagy Gábor jegyző