Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a koronavírus veszélyhelyzet miatt a Ráckeresztúri Polgármesteri Hivatal ügyeleti rendszerben működik:
Ügyfélfogadási időben csak a másképp nem intézhető ügyek intézhetők személyesen.
Az ügyfélszolgálaton csak az az ügyfél tartózkodhat (maszkban), akinek az ügyét intézik.
Ügyfélfogadási időn kívül a Hivatal zárva tart, ügyfeleket nem fogad.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 08.00-12.00
Kedd: –
Szerda: 08.00-12.00 és 13.00-17.00
Csütörtök: –
Péntek: 08.00-12.00
Az ügyintézők kizárólag a Hivatalban állnak az ügyfelek rendelkezésére.
Kapcsolattartásra elsősorban telefonon, emailen, hivatali kapun keresztül van mód.
Az ügyintézés hatékonysága érdekében javasoljuk az ügyintézővel történő előzetes telefonos időpont egyeztetést.
Központi email: racker.ph@rackeresztur.hu; Telefon központ: 25-517-900
A leadandó iratokat, kérelmeket név és elérhetőség megjelölésével a Hivatal postaládájában helyezhetik el.
A fenti intézkedések a veszélyhelyzet visszavonásáig érvényesek. Megértésüket és szíves együttműködésüket köszönjük.
dr. Nagy Gábor jegyző