TÁJÉKOZTATÁS
a Martonvásári Járási Hivatal ügyfélfogadási rendjének változásáról
A COVID 19 járvány terjedésének megakadályozása érdekében tett kormányzati intézkedésekkel összhangban 2020. november 11. napjától ügyfélszolgálatainkon az alábbi korlátozó intézkedések kerülnek bevezetésre.
A Martonvásári Járási Hivatalban november 11-től kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás, az alábbiak szerint:
Kormányablak Osztály (Martonvásár és Ercsi):
- gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügykörök tekintetében ügyfélkapu regisztrációval, minden egyéb ügyben ügyfélkapu nélkül az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon;
- a 1818-as, ingyenesen hívható telefonszámon.
Foglalkoztatási Osztály:
- emailen: a foglalkoztatas.martonvasar@fejer.gov.hu címen;
- telefonon: a 25/520-750 számon.
Hatósági és Gyámügyi Osztály:
- emailen: a hivatal.martonvasar@fejer.gov.hu címen;
- Martonvásáron gyámügyekben: telefonon: a 22/569-287 és a 22/569-288 számokon;
- Martonvásáron szociális igazgatási ügyekben: telefonon: a 22/569-285 és 22/569-286 számokon;
- Martonvásáron hatósági ügyekben: telefonon: a 22/569-284 számon;
- Ercsiben gyámügyekben: telefonon: a 22/515-610 és 22/515-617 számokon;
- Ercsiben szociális ügyekben: telefonon: a 25/515-607 számon.
A Kormányablakban elkészült okmányok kizárólag postai úton kerülnek kézbesítésre.
2020. november 11. napjától kezdődően a települési ügysegéd tevékenység teljes körűen felfüggesztésre kerül.
A tavaszi gyakorlatnak megfelelően ismét kihelyezünk postaládát, ahol a hivatalt érintő leveleiket ügyfeleink sorban állás nélkül elhelyezhetik.
Martonvásár, 2020. november 10.
Dr. Koltai Gábor
hivatalvezető s. k.