Oldal kiválasztása

Köszöntjük Ráckeresztúr hivatalos honlapján!

Közérdekű adatok

Polgármesteri Hivatal:
2465 Ráckeresztúr, Hősök tere 20.
Tel.: 06-25/517-900; 06-25/517-902
E-mail: racker.ph@rackeresztur.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő, péntek: 8.00−12.00;
Szerda: 8.00−12.00; 13.00−17.00
Kedden és csütörtökön ügyfélfogadás nincs.

Pénztár:
Hétfő: 8.00−12.00;
Szerda: 8.00−12.00, 13.00−17.00;
Péntek: 8.00−12.00

Fontos telefonszámok

Egészségház:
2465 Ráckeresztúr, Petőfi S. u. 7.
Tel.: 06-25/455-804
Tel.: +36208520350

I. háziorvosi körzet
Dr. Mihalicza Ingrid

A szakápoló, asszisztens:
Németh Éva
Általános rendelés rend szerinti rendelési idő:
Hétfő: 9-13
Kedd: 13-15
Szerda: 8-12
Csütörtök: 13-15
Péntek: 9-13
Prevenciós rendelés:
(Előjegyzés szükséges!)
Kedd és csütörtök: 15-17
Csecsemő és várandós tanácsadás:
Szerda: 12-13
Minden kedves betegünk ellátása a
saját körzetének rendelési idejében történik.
(kivétel: életveszélyes állapotok)

II. háziorvosi körzet
Dr. Kasziba Lilla

A szakápoló, asszisztens:
Szabó Klára
Rendelési idő:
Általános rendelés rend szerinti rendelési idő:
Hétfő: 9-13
Kedd: 9-12
Szerda: 13-15
Csütörtök: 9-12
Péntek: 9-13
Prevenciós rendelés:
(Előjegyzés szükséges!)
Hétfő és szerda: 15-17
Csecsemő és várandós tanácsadás:
Kedd és csütörtök: 8-9
Minden kedves betegünk ellátása a
saját körzetének rendelési idejében történik.
(kivétel: életveszélyes állapotok)

Vérvétel (bejárat az udvar felől):
Kedd, csütörtök: 6.30–8.30

Fogorvosok:
dr. Kálmán Andrea és
dr. Burkus András

Tel.: 06-20/389-0278
Rendelési idő:
Hétfő: 14:00-20:00 óra (Dr. Burkus András)
Kedd: 14:00-20:00 óra (Dr. Burkus András)
Szerda: 8:00-14:00 óra (Dr. Kálmán Andrea)
Csütörtök: 14:00-20:00 óra (Dr. Burkus András)
Péntek: 8:00-14:00 óra – Dentálhigiénia (Kiss Györgyi)

Védőnői szolgálat
1. számú védőnői körzet:
Peszter Zsuzsanna
helyettesíti:
Farkasné Vancsura Ildikó

Tel.: 06-20/852-0351,
E-mail: rackeresztur.vedono@gmail.com
Védőnői tanácsadás:
Szerdánként előre egyeztett időpontban
Rendelkezésre állási idő: mindennap 8-tól 16 óráig.

2. számú védőnői körzet:
Farkasné Vancsura Ildikó:
Tel.: 06-20/225-1820,
E-mail: vedono.rackeresztur@gmail.com
Védőnői tanácsadás:
Keddenként előre egyeztett időpontban
Rendelkezésre állási idő: mindennap 8-tól 16 óráig.

Nőgyógyászat:
dr. Zsolnai Csaba
Tel.: 06-20/225-1820
Rendel kéthetente csütörtökön: 13.00–15.00
Időpont-egyeztetés szükséges!

Orvosi ügyelet
Sürgősségi betegellátás:
Hétközben 16 órától másnap reggel 8 óráig, szombat, vasárnap, ünnepnap 0–24 óra:
Érdi Kistérségi Ügyeleti Centrum
2030 Érd, Szabadság tér 9.
Felnőtt ügyelet: 06-23/365-274; gyerek ügyelet: 06-23/365-770

Sírhelymegváltás:

Bokorné Illyés Ibolya
Hétfő: 8.00−12.00;
Szerda: 8.00−12.00, 13.00−15.00
Péntek: 8.00−12.00
Telefon: 06-20/405-8150
E-mail: temetkezes@rackeresztur.hu

Temetőgondnok:
Ofela Katalin
Telefon: 06-20/388-7851

Szent László Völgye Segítő Szolgálat:
2462 Martonvásár, Szent László út 24.
Tel.: 06-22/460-023
Ügyfélfogadás Ráckeresztúron, a Polgármesteri
Hivatalban.

Család- és Gyermekjóléti szolgálat:
Hétfő: 9.30–10.00
Szerda: 9.30–10.30
Halápi Melinda
családsegítő szakember

Telefon: 06-20/852-0334

Telefonos Készenléti Szolgálat (éjjel-nappal hívható):
Tel.: 06-20/376-2808

Állatorvos:

Tel:

Ercsi rendőr járőr:
Tel.: 06-20/3800-039

Körzeti megbízott:
Szilukács Krisztián
Tel.: 06-20/210-5166

Polgárőrség:
Tel.: 06-70/211-6424

Gyógyszertár:
Szent Kereszt Gyógyszertár
Ráckeresztúr, Hősök tere 4/5
Tel.: 06-25/455-812
Nyitva tartás:
hétfő–péntek 8.00–18.00

A Fejérvíz Zrt. helyi képviselői:
Vízszolgáltatás:
Jordán Géza
Tel.: 06-30/598-1269

Csatornaszolgáltatás:
Smigol László
Tel.: 06-30/819-5607
Gondi Géza
Tel.: 06-30/868-2293

Martonvásári Járási Hivatal
2462 Martonvásár, Budai út 1.
Titkárság: (22) 795-860

Kormányablak Martonvásár
2462 Martonvásár, Budai út 1.
(22) 460-081
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-18 óráig,
kedd: 8-16 óráig,
szerda: 8-18 óráig,
csütörtök: 8-16 óráig,
péntek: 8-11 óráig
NAV ügyintéző
(22) 795-370
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-12 óráig és 13-17-ig
kedd: -
szerda: -
csütörtök: 8-12 és 13-15 -ig
péntek: 8-12 óráig

Kormányablak Ercsi
2451 Ercsi, Fő u. 27.
(25) 515-607
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-18 óráig,
kedd: 8-16 óráig,
szerda: 8-18 óráig,
csütörtök: 8-16 óráig,
péntek: 8-11 óráig

Hatósági és Gyámügyi Osztály
2462 Martonvásár, Budai út 1.
Szociális ügyek: (22) 795-856
Hatósági ügyek: (22) 795-853
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-12 és 13-16 óráig,
kedd: 8-12 óráig,
szerda: 8-12 és 13-17 óráig,
péntek: 8-12 óráig
Gyámügyek:
Ercsiben a Fő u. 27. szám alatt
(25) 515-617
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-12 és 13-16 óráig,
szerda: 8-12 és 13-17 óráig

Foglalkoztatási Osztály
2451 Ercsi Fő u. 34.
(25) 520-750
Ügyfélfogadási rend:
hétfő: 8-12 és 13-16 óráig,
kedd: 8-12 óráig,
szerda: 8-12 és 13-17 óráig,
péntek: 8-12 óráig
Martonvásáron a Budai út 1.
szám alatt csütörtökönként: 9.30-11.30-ig

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS – Ügyvezető igazgatói állás betöltésére

Letölthető (pdf) változat

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Ügyvezető igazgatói állás betöltésére

Az Ercsi Járóbeteg-szakellátó Egészségügyi Központ Közhasznú Nonprofit Kft. taggyűlése pályázatot hirdet – a gyógyintézetek vezetőjének és vezető-helyetteseinek képesítési követelményeiről, valamint a vezetői megbízás betöltése érdekében kiírt pályázat részletes eljárási szabályairól 13/2002. (III.28.) EüM. rendelet, valamint a köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. törvény, továbbá a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.), valamint a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján és szerint – az Ercsi Járóbeteg-szakellátó  Egészségügyi Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
(2451 Ercsi, Esze Tamás u.14.) ügyvezető igazgató munkakörének (intézményvezetői beosztásának) munkaviszony keretében történő betöltésére, az alábbiak szerint:

 

  1. Az ügyvezető igazgató a munkáltatói jogkör gyakorlása mellett ellátja a gazdasági társaság ügyvezetését, amelybe beletartozik a társaság irányításával összefüggésben szükséges mindazon döntések meghozatala, amelyek törvény vagy a társasági szerződés alapján nem tartoznak a társaság legfőbb szervének vagy más társasági szervnek a hatáskörébe.

 

  1. Az ügyvezető igazgató feletti munkáltatói jogok: a taggyűlés hatáskörébe tartozik az ügyvezető munkaviszonyának létesítésével, megszüntetésével, munkabérének, más személyi juttatásainak megállapításával és módosításával, munkájának értékelésével kapcsolatos, továbbá jogszabály vagy a társasági szerződés által meghatározott minden döntés.

 

  1. A munkakör megnevezése: ügyvezető igazgató (az Mt. 208. §-a alapján).

 

  1. A beosztás megnevezése: intézményvezető.

 

  1. A jogviszony időtartama: 5 év határozott időre szól, 3 hónap próbaidő kikötésével.

 

  1. A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja: január 1.

 

  1. Az ügyvezető igazgató feladatai különösen: A gazdasági társasági formában működő intézmény teljes munkaidőben történő vezetése, képviselete. Ennek keretében, a jogszabályi előírások megtartásával és a gazdasági társaság létesítő okiratában, valamint az intézmény szervezeti és működési szabályzatában (SzMSz) meghatározottak figyelembevételével irányítja, szervezi és ellenőrzi a vezetése alatt álló intézményt. Rendszeresen ellenőrzi, hogy az intézmény számára kitűzött feladatok a jogszabályoknak, pénzügyi, egészségügyi és más szakmai előírásoknak megfelelően, határidőre és az intézmény érdekeinek megfelelően, a betegségek megelőzése és a betegek, betegségek gyógyítása, a betegbiztonság érdekében teljesüljenek. Az intézmény munkavállalói feletti munkáltatói jogok gyakorlása mellett a szakellátás biztosítása érdekében – a taggyűlés által meghatározott létszám figyelembe vételével – megbízza a szakorvosokat és folyamatosan ellenőrzi a megbízási szerződésekben foglaltak betartását, távollétük esetén gondoskodik helyettesítésükről.

 

  1. A munkakör részét képező, illetve a vezetői megbízással járó egyéb feladatok különösen:

 

  • az intézmény vezetése, szakmai és gazdasági működésének tervezése, szervezése, ellenőrzése,
  • az intézmény személyi és tárgyi feltételeinek biztosítása,
  • az intézmény szakmai és gazdasági területeinek irányítása,
  • a belső kontrollrendszer működtetése, ennek érdekében éves ellenőrzési terv készítése, amelynek végrehajtásáról éves beszámoló készítése a taggyűlés és a tagok részére,
  • az intézmény által nyújtott egészségügyi szolgáltatások folyamatos ellenőrzése,
  • részvétel az egészségügyi struktúra fejlesztésében,
  • az intézmény és a szervezeti egységek, szakszemélyzet, adminisztratív és technikai személyzet tevékenységének folyamatos értékelése,
  • a társintézményekkel, helyi, területi és országos szakmai szervezetekkel való kapcsolattartás,
  • félévente a tagönkormányzatok tájékoztatása az intézmény gazdálkodásáról és szakmai – egészségügyi – tevékenységéről, szolgáltatásairól, az azokhoz rendelkezésre álló eszközökről, továbbá az intézményi struktúrában tervezett vagy bekövetkező szervezeti és személyi változásokról,
  • az intézmény szervezeti és működési rendje naprakészségének biztosítása, az intézményi SzMSz jóváhagyásra való előterjesztése a tagönkormányzatok felé,
  • a jogszabályban előírt közzétételi kötelezettségek folyamatos teljesítése,
  • a minőségirányítási rendszer működtetése,
  • az ügyiratkezelés irányítása és ellenőrzése,
  • a köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. törvény 2.§ (1) bekezdése szerinti és más, jogszabályok által elrendelt adatok közzététele.

 

Munkabér: Az ügyvezető igazgató munkabérét a taggyűlés állapítja meg.  A taggyűlés döntéséhez a tagok előzetes javaslata (képviselő-testületi határozatok) szükségesek.

 

Pályázati feltételek:

A gyógyintézetek vezetőjének és vezető-helyetteseinek képesítési követelményeiről, valamint a vezetői megbízás betöltése érdekében kiírt pályázat részletes eljárási szabályairól szóló 13/2002. (III. 28.) EüM rendelet, továbbá a Mt., illetve a Kft. társasági szerződése figyelembe vételével:

  • (orvostudományi vagy egyéb) egyetemi szintű végzettség és
  • mesterképzési szakon szerzett egészségügyi menedzser szakképesítés, valamint
  • legalább ötéves szakirányú vezetői gyakorlat, továbbá
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret,
  • a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség annak esedékességekor történő teljesítése (a pályázónak a munkaviszony létesítését követő 30 napon belül, illetve az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény 3. § (3) bekezdés e) pontjának rendelkezései szerint vagyonnyilatkozatot kell tennie).

A pályázatok munkáltatói jogkörben kerülnek elbírálásra azok közül a pályázatok közül, melyek a pályázati eljárásnak maradéktalanul megfelelnek.

A taggyűlés a 13/2002. (III.28.) EüM. rendelet 1.§ (1) bekezdésében foglalt feltételek alól annak 1.§ (2) bekezdése és 4.§-a alapján felmentést adhat.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget igazoló okiratok hitelesített másolatai, vagy az eredeti példányok bemutatása,
  • a pályázó személyi adatait tartalmazó részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program, mely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő és a fenntartói stratégiai célok megvalósulását célzó fejlesztési elképzeléseket,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
  • hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatok kezeléséhez,
  • nyilatkozat, hogy hozzájárul a teljes pályázati anyagának a véleményezők és a döntéshozók részére történő sokszorosításához, továbbításához,
  • a pályázati feltételként előírt szakirányú vezetői beosztásban szerzett gyakorlat igazolása,
  • idegen nyelv ismeretét igazoló okirat hitelesített másolata (nyelvismeret esetén), vagy eredeti példány bemutatása,
  • nyilatkozat a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalásáról,
  • orvosi igazolás a munkakör betöltésére való alkalmasságról,
  • nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatról nyílt vagy zárt ülésen tárgyaljanak a tagönkormányzatok képviselő-testületei, bizottságai, illetve az Ercsi Járóbeteg-szakellátó Egészségügyi Központ Nonprofit Kft. taggyűlése.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • gyógyintézetben, kórházban szerzett vezetői vagy szakmai tapasztalat,
  • orvosi szakvizsga megléte,
  • idegen nyelv ismerete és annak igazolása,
  • válságmenedzselésben, illetve változásmenedzsment területén szerzett tapasztalat,
  • széleskörű informatikai ismeretek,
  • gazdálkodó szervezetek működésében, működtetésében szerzett vezetői tapasztalat.

 

A pályázat benyújtásának határideje:              2018. október 31.

 

A pályázati felhívás közzétételének helye:

A pályázati felhívás – a társaság taggyűlési határozatának felhatalmazása alapján megjelenik

  • a társaság és a tagönkormányzatok honlapján,
  • a ercsirendelo.hu internetes oldalon,
  • a Fejér Megyei Hírlapban és legalább egy országos napilapban,
  • Fejér megyei gyógyintézetek (kórházak, szakrendelők) honlapjain.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

Postai úton, a pályázatnak az  Ercsi Város Önkormányzat, 2451 Ercsi Fő u. 20. címre történő megküldésével.

A borítékon fel kell tüntetni a pályázat tárgyát: ügyvezető igazgatói pályázat, Ercsi Járóbeteg-szakellátó Egészségügyi Központ Közhasznú Nonprofit Kft.

 

A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet elektronikus úton: a polghivatal@ercsi.hu e-mail címen.

 

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A gyógyintézetek vezetőjének és vezető-helyetteseinek képesítési követelményeiről, valamint a vezetői megbízás betöltése érdekében kiírt pályázat részletes eljárási szabályairól szóló 13/2002. (III. 28.) EüM rendelet 6. §-a alapján a vezetői beosztások pályázati eljárás során tölthetők be.

A társaság taggyűlési határozatának felhatalmazása alapján a pályázati eljárás lefolytatásáért felelős személy Ercsi Város Önkormányzat polgármestere.

Az érvényes pályázatot benyújtó jelölteket Ercsi Város Önkormányzat Képviselő-testülete által megválasztott ideiglenes bizottság hallgatja meg; a bizottsági ülésre a Kft. tagönkormányzatainak polgármesterei is – mint érintettek – meghívást kapnak.

A benyújtott pályázatokat a tagönkormányzatok adott feladatkörben érintett bizottságai és képviselő-testületei véleményezik, majd a Kft. taggyűlése dönt.

 

A pályázat elbírálásának határideje:

A taggyűlés a pályázati határidő lejártát követő 30 napon belül dönt a munkaviszony (ügyvezető igazgatói megbízás) létesítéséről.

 

 

 

Pályázatok

Ráckeresztúr otthonteremtő-, és életpálya tervezést segítő programja

Top Plusz pályázatok Ráckeresztúron

Magyar Falu Program

Intézze ügyeit elektronikusan!

HIRDETMÉNYEK

Pannónia Szíve

Egy perc Ráckeresztúr

Helyi újság

Magyarország.hu – Kormányzati Portál

Időjárás

Archívum

Ebösszeírás 2019

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a 2019. évi ebösszeírásról szóló felhívást és az ebenként kitöltendő adatlapot egy példányban eljuttatjuk valamennyi háztartásba, bedobjuk a postaládákba. Ezen kívül átvehetők a falugazdálkodás irodájában a régi TSZ irodán (Ráckeresztúr, Kossuth u. 44.), a polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatán ügyfélfogadási időben, és letölthetők innen a honlapról.

Együttműködésüket előre is köszönjük!

Ráckeresztúri Polgármesteri Hivatal

Ebösszeíró adatlap 2019

Ebösszeírás tájékoztató 2019

Menetrendek

Autóbusz menetrend
Vasúti menetrend